Anji menunggu kamu

 intro :  C . . G/B . . Am . . G . . 
         F . . Em . . G … . 
 
 C    G/B       Am  G
 ku selalu mencoba . . 
   F     Em         Dm
 untuk menguatkan hati
        G       C     F         G
 dari kamu yang belum juga kembali . . 
 
 catatan : 
 penyederhanaan intro atas Em  = C/E
 
  C    G/B      Am  G
 ada satu keyakinan . . 
      F    Em        Dm
 yang membuatku bertahan
        G   C      F           G
 penantian ini kan terbayar pasti . . 
 
 reff : 
          C     E
   lihat aku sayang
        Am         A
   yang sudah berjuang
           Dm    A
   menunggumu datang
      Dm          G
   menjemputmu pulang . 
 
   - G/B      C    E
   ingat selalu sayang
     Am           A
   hatiku kau genggam
    Dm           Em
   aku takkan pergi
     F           G   C G/B Am G
   menunggu kamu disini . .     emmm
           F    G
   tetap disini . . 
 
   C    G/B       Am  G
 jika bukan kepadamu . . 
  F    Em         Dm
 aku tidak tahu lagi
         G     C   F           G
 pada siapa rindu ini kan ku beri
         G     C   F           G
 pada siapa rindu ini kan ku beri . . 
 
 reff : 
          C    E
   lihat aku sayang
        Am         A
   yang sudah berjuang
           Dm   A
   menunggumu datang
      Dm         G
   menjemputmu pulang
 
   - G/B      C    E
   ingat selalu sayang
     Am           A
   hatiku kau genggam
    Dm           Em
   aku takkan pergi
     F           G   C Dm Gsus4 G
   menunggu kamu disini . . 
         C     Dm G
   tetap disini . . 
 
          C    E
   lihat aku sayang
   Am         A
   sudah berjuang
           Dm   A
   menunggumu datang
      Dm          G
   menjemputmu pulang
 
   - G/B      C    E
   ingat selalu sayang
     Am           A
   hatiku kau genggam
    Dm           Em F
   aku takkan pergi . . 
   - Em Dm           Em
   A . . ku takkan pergi . . 
     F           G   C B/D# G C
   menunggu kamu disini . . 

Comments

Popular Posts